Data e postimit: 2023-10-12 15:18:16
Lexime: 340
Funksioni i dyfishte i refleksionit filozofik
Lloji: Analize letrare
Tema: Kuptimi i refleksionit filozofik
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com


Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marrë me pyetje që nuk kanë një përgjigje të qartë.

Funksioni i dyfishtë i refleksionit filozofik përfshin dy aspekte të rëndësishme. Së pari, ai na ndihmon të ndërtojmë argumente logjike dhe të shqyrtojmë thellësisht një çështje. Përmes refleksionit, jemi në gjendje të analizojmë rëndësinë e çështjeve dhe të qartësojmë mendimet tona. Ky proces na lejon të identifikojmë mënyrat e mëdha për të kuptuar botën dhe për të gjetur përgjigje të ndjeshme ndaj dilemave që na paraqiten.

Së dyti, refleksioni filozofik promovon zgjuarsinë kritike. Duke u përballur me pyetje komplekse, ne zhvillojmë aftësinë për t'u kundërpërgjigjur me maturi dhe për të kritikuar ide të dëmshme. Refleksioni filozofik na lejon të zhvillojmë një mendim kritik dhe skeptic, duke mos pranuar thjeshtë një përgjigje të përcaktuar.

Si rezultat, funksioni i dyfishtë i refleksionit filozofik në vitet e fundit ka mbajtur një rëndësi të madhe. Ai na ndihmon të kuptojmë botën dhe vetveten tonë në mënyra të reja dhe të thellëta, si dhe na ofron instrumente për të zhvilluar një mendim kritik, objektiv dhe të qëndrueshëm. Përmes refleksionit filozofik, ne shpjegojmë mënyrat se si mendja jonë zgjedh të kuptojë dhe të interpretojë realitetin e qenies sonë.

Vepra te ngjashme
Autori: ANONIM · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i alegorise se shpelles
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të historisë së filozofisë. Ajo paraqet një shpjegim të thellë filozofik për natyrën e realitetit, perceptimit të njeriut dhe misionin e filozofisë. ...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të t...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, filozofi, rendesia e filozofise
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histori. Idetë më të rëndësishme në historinë e filozofisë konsiderohen si një pikë kthese në sferën e mendimit. Ideja apo citati tregojnë shumë pa...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Roli i debatit ne jeten shkollore
Teza: Debati ka një rol të rëndësishëm në zhvillimin e nxënësve, duke i ndihmuar ata të zhvillojnë aftësitë e komunikimit dhe të argumentimit. Argumenti 1: Përmes debatit, nxënësit mësojnë se si të dëgjojnë dhe të respektojnë pik...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Perpjekjet e humbura
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Përpjekjet e Humbura Autori: Samuel Beckett Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1953 Analizë e tekstit: "Përpjekjet e Humbura" është një d...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Skepticizmi
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant ndaj të vërtetave të pahijshme. Në thelb, skeptikët mbesin të hapur ndaj mundësisë që diçka të jetë e rreme ose e pakuptimtë. Ata i përballen m...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman Përmbajtja: "Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Lidhja e njeriut me ushqimin
Si qenie njerëzore që jemi,instikti ynë bazë lidhet me të kërkuarin e ushqimit.Sepse ai është karburanti ynë që na siguron energji dhe lëndët e nevojshme për funksionimin e organizmit.Megjithatë,të ushqyerit për njerëzit nuk ka qenë thje...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com